12 Ağustos 2008 Salı

İŞTE BİZİM 'ÖYKÜ'MÜZ...


Suyum geldi!
Evet Suyum geldi...Doğum başladı.
Sabah 8'di ve bir Cumartesi sabahıydı.O kadar vakitliydiki.Tam benim uyandığım, Serhatın kalkıp işe gideceği bir saat.Yaani makul bir saatti...
Ultra sakin bir ses tonuyla seslendim.Serhaaat!Panik yapma aşkım Suyum geldi:))
Serhat yataktan fırladığı gibi salona koştu ? :) (sebebini oda bilmiyo)
ve sonra yatakodasına geri döndü.Sesi titredi: Napiim??
Annemleri ara dedim. Aradı. Babam çıktı. Serhat: Babaaaa! Tuğçe'nin Suyu geldi :)
Ben doktoru aradım.Doktorum Suyum geldi! (duymayan kalmasın)...
Ben ne kadar sakinsem Serhat o kadar panik gittik hastaneye...
Birkaç saat makul ölçüde sancı çektikten sonra doktorumun tavsiyesiyle sezeryana girdim.
Narkoz denen şey çok tuhaf. Uyumak gibi diil. Şarteli kapatıyolar. Açtıklarında sanki 1 saniye bile geçmemiş gibi oluyosun.
Uyandığımda, acaba bittimi? gelmişmidir minişim? gibi şüphelerim ve makul ölçüde sızlanmam vardı...
İlk duyduğum ses babamı sesiydi. 'Hoşgeldin kuzuuum' dedi aşkım babam. O ses bana ilaç gibi geldi. Benim ilk sözlerim: 'Babaaa ayaklarım üşüyoo' oldu ve bilimum çorap, battaniye seferber edildi.
Minişimi getirdiler ama narkozu etkisiyle bulanık görüyorum.kızımı gıdıma koydular. Biraz koklamaya ve öpmeye çabaladım.. Bu duyguyu tarif etmeye uğraşmiim. Kimse becerememiş bu güne kadar.
Canım Serhatımın beni sezeryana uğurlarkenki bakışı haala burnumun direğini sızlatır.O bile bilmez...
Serhatımı kasette izledim sonra.Bir köşeye kaçmış. Çaktırmadan ağlıyo. Kameramanımız kankardeşim İlke peşinde... Zalim aile büyükleri Serhat saklamaya çalıştıkça açığa vuruyolar...
Ağla oğluuum! Ne var bunda... :)
Böyle kavuştuk kızımıza. Ama adı yok...
Duru mu?
Doğa mı?
2 seçenek var.
Ahali toplandı.Noolsun kızımızın adı?
Serhatım dediki: Öykü !!.... ??
Nee? Öykü'mü? Nerden çıktı... Ben ameliyattayken bir hemşireyle tanıştıda onunda adı Öykü falanmıydı acaba ? derken aşkım dediki:
İşte bu bizim 'Öykü'müz...
Tamam dedim.
İŞTE BU BİZİM ÖYKÜMÜZ...

4 yorum:

Serhat Adaş dedi ki...

walla ne dıyeyım cok duygulandım
burada anlatılanlar bızım yasadıklarımızın yarısı bıle olamaz ama yınede benı o zamanlara goturdu.AMA o gun hakkaten cok korkmustum yaa
salon ıle yatak odası arasında tahmınen 4 kez koşuşturdum.

sızı cok SEWIYORUM

tuğçeadaş dedi ki...

canım benim.bizde seni sewiyoruz...

Adsız dedi ki...

yaaa ağlayacaktım yaaa müthiş. kanka, ağzına sağlık ama en önce o güzel kalbine sağlık. masalın bütün kahramanlarını seviyorum. hele o aşk meyvesinin fotoları yokmu allah nazardan korusun böyle bir afeti devranı. elimde bir ödül olsa ailesini en güzel anlatan ödülü sana verirdim sana herşeyin en güzelini diliyorum. yazında elbette benden birşey yok ama bende bu sevgi seline katılıp seni bende çok seviyorum demek istiyorum:)

Gökçe dedi ki...

Bu hikayeyi ben bile bilmiyodum mükemmel olmuş canım ablam... Sizi çok seviyorum. Öyküşüme tapıyorum cümle alem duysun :)

Hayatımda EN DEĞER VERDİĞİM İNSAN canım ablam site çok güzel olmuş...