16 Eylül 2008 Salı

EVİMİZE DÖNDÜK...






Yazlıktan döndük evimize.

Ne kadar özlemişim evimi. Bide temizlendi mis gibi. Eskiler ayıklandı.

Bu güne kadar 5 kere taşınmış biri olarak ev taşımayı çok severim.Yeni odalar, yeni mufak, yeni komşular, yeni manzara..... yenilik işte. yeniliği severim.

Bu sene taşınamıyacağımdan dolayı bari 1-2 aksesuvar değişikliği olsunda yeniliği hissedelim dedim.

Yeşil bir kurbağa biblo aldım mesela.Öyküş adını 'Kraviçe' koydu.(kraliçe yaani.tacı var çünkü)

etrafında dolaşıyo, oynamak istiyo. izin yok tabii... o benim oyuncağım :) yinede alıyo 1-2 oyuncak kraviçenin dibinde oynuyo.

Yeşil hurç kutular var mesela, yeniiiiiii..... buzdolabı süsleri, masa örtüsü falan.

ufak tefek değişiklikler bile motive edebiliyo beni. hevesle dönüyorum akşam eve...

Yeni anahtarlığım var çünkü :))

(ama perdelerimi de değiştiricem. banane !....)

0 yorum: