17 Eylül 2009 Perşembe

Kanye West'im ben...


Yok yok ben kıskancım galiba.
Bugün karar verdim buna.
Sabah, Nihat Odabaşını kıskandım.
Ayşe Arman'la Afrika'ya fotoğraf çekimine gitmiş.
Bir de çirkefleşiyorum ki kıskandığımda :)
"Hıh! beni de yollasalar 'herşey-dahil sistem' bak ben neler çekerim"e falan vardırdım olayı.
Cık cık'ladım bide :)
Resmen hasetlendim.
Mehmet Turgut'un çektiklerine bakmıyorum bile :)

Bir de onu çok kıskanıyorum ben.
Öykü, disney chanel'ı bile böyle seyretmiyodur.
Tırnak yiyecek hale geliyorum yahuu.
Hadi Nihat'ı kıskan mesleğiniz aynı, "bende olabilirim yerinde" de!
ama buna ne hasetleniyosun anlamadımki :))
Klip zaten muhteşem ötesiydi ki, üstüne mtv ödül gecesi performansı.
Allaaaahııım....
Biraz da utanıyorum aslında. Ben biraz kart kaçıyorum çünki hayran kitlesine :)
Liseli falan olmam lazım.
Napiim hastasıyım.
Mikrofonu kapıp "en güzel video Beyonce'unkiiii" diye bağıran Kanye West'im ben.

7 yorum:

defneyleyasamak dedi ki...

akıllım o zinciii, bacak kasları bi kere farklı, ondan bu kıskanclık , üzülme yahu, anatomik bişey bu. hem sen en fıstıksın. ayak bileklerine kurban :)

meltem dedi ki...

evet evet çok iyi biliyoorum bu duyguyu
ben de senim çektiğin fotoları kıskanıyorum mesela:))

çınar dedi ki...

buna kıskançlık denmez.bu içindeki duyguları tetikleriyip hırsa neden olur. ayrıca senin fotolarda çok güzel

öykününannesi dedi ki...

tuğba, sütunlar aynı aynı hahaa :))))

meltem, hadi senin benim çektiklerimden çekme ihtimalin yüksek.
ama benim beyonce gibi dansetmem :)))))

çınarcım, fotoğrafçılara olan duygularımı bastırabilirim de,bu kadına hırslansam kaç yazar :))) anca izlerken salyalarımın akmaması mertebesine ulaşırım zannımca :)

Anne İş'te dedi ki...

ben de,ben de...

Bir Afrika'da olmak isterdim(ama sadece safari tur,büyük kedilerin delisiyim)bir de Afrikalı iskelete latin kalçası!Yuh deme sakın,isterdik dedik oldu mu??Bak şimdi sabah sabah basenler,daha bir battı gözüme,gözüme..

svl dedi ki...

Sen Nihat ol bende ayse olayım hım??
beyonce o kalsın ;)

öykününannesi dedi ki...

dijlecim, senin tarif jenifer lopeze uyuyo sankim :))

sevalcim, bana uyar vallaa ;)