30 Aralık 2009 Çarşamba

"kek ve kahve" bayılırım ikisi bir aradaysa :)


Kek ve Kahve'den bakmaya doyamadığım, açmaya kıyamadığım hediyeler geldi dün.
Tek tek, ayrı ayrı paketlemiş, notlar yazmış...
Bana ayrı, Öyküşe ayrı...
Ellerine, emeğine, yüreğine sağlık kahveciiim.
O güzel kartın nasıl yakıştı ağacımıza bi bilsen...
Hani "bizim adetimiz bile diil, niye kutluyosunuz?" diyenler var ya,
kendi adıma cevabım budur işte.
Yeni bir yıla başlarken, iyi dileklerde bulunmanın, birbirimize küçük süpriz kartlar göndermenin,
evimizi ışıl ışıl yapıp motive olmanın, akşam çoluk çocuk hediye kaplamanın, simlerle boğuşmanın, akabinde gülmenin, eğlenmenin ve yepyeni umutlarla dolmanın, kargon var dendiğinde çocuklaşıp zıp zıplamanın ne zararı olabilir.

Sırf bizden çıkmamış diye bu gelenek, kendimi niye bu zevkten mahrum bırakayım ki?

Kutluyoruz biz ailece. Hem de kendimi bildim bileli.
Dedemler, dayımlar, çoluk çombalak toplaşıp bol bol balon şişirip, kuruyemiş ve portakallar eşliğinde Nesin Topkapı'yı beklerdik çocukluğumda :)
Nicelerini hep birlikte kutlamak dileğiyle canım arkadaşlarım.
Çınarcııım, Handeciiiiim size de bi kere daha çok çok çok teşekkür ederim....











8 yorum:

HaNdE... dedi ki...

bende seni öperim :))

çınar dedi ki...

ohhh ne mutlu ne mutlu... tabiki kutlayacağız. bizi mutlu eden şeyleri neden yapmayacağızki...

ceydabural dedi ki...

ne güzel başlık :)
kesinlikle katılıyorum sana kendimizi mutlu etmek için bile biir sebep :)hesiyeler,paketler çok güzel

Unknown dedi ki...

herşey gönlünce olsun Tuğcecim kızınla kocanla sevdiklerince nice seneler sağlıkla :)
güzel kızını öp benim için...

Adsız dedi ki...

Ben de kucak dolusu sevgilerimi ve öpücüklerimi yolluyorum size...Şeker anneye ve onun şeker kızına :)
2010 SAĞLIK MUTLULUK HUZUR GETİRSİN YUVANIZA...

Burcu Çalışkan dedi ki...

Dilediğin herşeyin gerçekleşeceği bir yıl olsun 2010, sevgiler :))

kekvekahve dedi ki...

beğendiğine çok sevindim. sevgili eşini atladım kusura bakmasın, ona da aklımda bir müzik albümü göndermek vardı. ama illa yeni yıl ya da çekiliş olması gerekmez değil mi:) iyi seneler, mutlu seneler sizinle olsun.

Elçin dedi ki...

HEDİYELEŞMEK NE GÜZEL ŞEY, NE MUTLU SİZE SİZİ DÜŞÜNEN BİRSÜRÜ DOST VAR:)