2 Şubat 2010 Salı

Güneşimden kaç!

Benim biraz yavaşlamam lazım!
Yavaşlamayı bırak, yokuş aşşağı boş vitesle giden arabamın elfrenini çekmem lazım.
O köşeye oturup, içmediğim sigaramın izmaritinin boynunu tablaya sıkıca bastırmam lazım.
Ayaklarımı uzatıp, hayatı zaplamam lazım.
Sadece seyretmem lazım.
Hayal kurmamam, plan yapmamam, o kitabı okumamam, rutini bozmamam lazım.
"Hedeften gözünü ayırdığın an engelleri görmeye başlarsın" demiş adını hatırlamadığım bir düşünür. Hıh, onu bana dememiş. Benim, gözümü hedeften ayırıp, engellerden Super Mario edasıyla zıp zıp atlamam ve sonunda birine takılıp yenilmem lazım.
O Level'a geçmemem lazım.
Şükretmenin, elindekiyle yetinmek, fazlasını istememek olduğunu sanmam lazım...
32 senedir sabah 7:30 rutinini reddeden bünyeyi eğitip, akşam 8'den sonra fikir yumurtlayan beyni Aşk-I Memnu'ya, Yaprak Dökümü'ne kitlemem lazım.
Kendi kendimi bu kadar gaza getirmemem, yan yastıktan gelen o acı fren sesine kulağımı tıkamamam lazım.
Belki de boşvermem lazım.
Bol A'lı bir "amaaaaan boşver" çekmem lazım....
foto: Rahmetli II. Pıtır. Defnedilmeden az evvel ...

11 yorum:

Arya's Mommy and Daddy dedi ki...

simdi.. bu lazimlar yerine "gerek" yazilsaymis, Ezel'den cok etkilenmis beni rostom derdim.. ama, yaratici beyni istedigin kadar rutine baglamaya calis-sinlar, oolmaz olmaz olmaz... o yuzden kasma kendini, kaderine teslim ol, pasa pasa goster yaraticiligini bibisim.. istesen de istemeden de cikicak ortaya, sen gelmek istedigin noktaya dogru surukleneceksin eninde sonunda.. Lost yaklasiyo ya, "it is your destiny"e bagladim kendimi.. biri beni durdursun:)

tuğçeadaş dedi ki...

canım rostom, Ezel olayına girmiim dayıya çok bozuğum :))
aldım mesajı, seviyorum seniiii...

keLemek dedi ki...

ama yaa...?
ile başlayan cümleler olursa ya?
ve gerçekten ya o senin destinysee :)

pıtırcıka burkuldum birden..
iç ses sanki hayırlısı olucak
diyor gibi..
en güzeli en güzel tuçişe.
öperim.

ps.geçnişler olsun dilerim ayrıca.

çınar dedi ki...

yaaa benim modumdan olsa gerek ben hiç bir şey anlamadım. neden durman gerek devam et...yoruldunsa ara ver...neyse ben en iyisi bir daha okuyum

ceydabural dedi ki...

ya evet eskiden blogum yokken hep okurdum seni daha sık daha çok yazardın şimdi yogun tempondan ugrayamıyorsun

dön gel artık diyorum :)

tuğçeadaş dedi ki...

kelebekim, it's my destiny. onu biliyorum da du bakalım...
şimdi ııı. pıtırımız var. haala hayatta :)

çınarcıııım, yok yok modundan diil. benim ki damdan düşme:)) içimi döktüm işte...

ceydacım, :( haklısıııın....

keLemek dedi ki...

PıTır III
akvaryumlardaaaaaaaaaaaa
(:

sabır minnoş.gün doğmadan neler doğar.
doğucak.doğmalı!
xoxo

Anne İş'te dedi ki...

Tuğçem;istesen de yapamazsın ki...İstemezsin zaten;mayanda yok bence ama bazen böyle köşeye sıkışmış hissedince insan bozmak istiyor tüm ezberleri..

Hayal edebildiğimiz kadar özgürüz oysa..

Öpüyorum seni kocaman...

Not;Biz o ptırcıklardan 6 tane gömdük:(((şimdi yeni 2'sinin gözünün içine bakıyoruz!

HaNdE... dedi ki...

tuuuçeeeeee....aç şu stüdyoyu artıkk!! :))

tuğçeadaş dedi ki...

dijlem, arada düşüyo omuzların işte. öptüm çok...

handeeee, çaktım köfteyi diyosuuun :) du bakalım...

GeCe dedi ki...

benden de bir amaaaan boşver hem de içten