24 Mart 2010 Çarşamba

Honey! I'm hooooomeee.....

Nasıl özlemişim nasıl!
Akşam yatması bile güzeldi "yarın iş yok" hissiyle :)
Kafada 40 tilki vardı gerçi, yapılacak işler, projeler, tadilat.....
Ama ilk planım sabah kızıma biri nutellalı, biri tuzlu, anane krepi yapmaktı.
Çok özlemişim: hayırlı işler hayatım, yüzünü yıka kızım!, krepli kahvaltı, yataktaki Öykü pijaması, ve en güzeli servis bekleyen Öykü manzarası...

Öykü servise bindi... Ve tadilat başladı.
Şimdi beyim Stüdyoyu boyarken yazıyorum bu postu.
Tırnaklarımın içi alçı dolu, doğal frenç manikür :)
Hadi fazla kaytarmıyım, usta bozulmasın :)

18 yorum:

fotograf penceresinden dedi ki...

kolay gelsin :)yarsıma ihtiyaç varsa seve seve

YEŞİM dedi ki...

Canım,

Herşey hep böyle güzel olsun. Aynı duyguyu ben 5 sene evvel işten ayrıldığımda yaşamıştım. Oğlum daha 1. sınıfa gidiyordu. O kadar iyi anlıyorum ki seni.. Herbişey gönlünce olsun

Sevgilerle

HaNdE... dedi ki...

wawwwww tuçeeee, süpersonik kadın :))

ben tahmin ettim kocişinin stüdyosunu ele geçireceğini.haydi bakalım allah kolaylık versin.allah yüzünü kara çıkartmasın.

bir de o duyguyu bir kaç yüz sene sonra bende yaşıcam inşallah.azı bitti çoğu kaldı :):):)

çınar dedi ki...

ohhh ne güzel işte kendin yapkiiii herşey daha güzel istediğin gibi olsun...hadi bitsin biran önce

poh poh perisi dedi ki...

Tuğçecim kuş gibi hafiflemişsindir sen şimdi :) Bu arada Öykü nasıl da büyümüş maşallah ona :)

svl dedi ki...

Tugcecim kolay gele canım,Hersey yolunda gitsin insallahh

Burcu dedi ki...

ahh ya ne güzel, keyfini çıkar tuğçe :)) darısı bizim başımıza :))

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

ay ay çok sevindim :)
hayırlısı...

pumpkin dedi ki...

bilirim bu hissi.. çocuk mutlu olur insan.. ama aynı duyguyu haftasonu yaşamam ben.. hafta içi olcak..mesai günü olacak..
kolay gelsin..heyecanlı bit telaş..

meltem dedi ki...

tuçeeeeeee geliiim mi yardıma???
gerçi pek becerikli değilimdir ama çok çalışkanımdır ona göre:))
kolay gelsin sana, öykü öyle tatlı öyle güzel ve de öyle güzel gülüyor ki! allah hep güldürsün inşallah güzel ailenizi canm benim..

öykününannesi dedi ki...

canım arkadaşlarım, çok teşekkür ederim :)
iki ara bi dere bizim kızlar ne demiş bi bakiim işlerim dedim. motivemi aldım, işe devam :)
çok çok öperim hepiniziii...

Prima Rima dedi ki...

Servis bekleyen Öykü cidden harika ama benim aklıma şimdi krep takdın sabah erken kalkmak ve krep yapmak şart olduuu :)kolay gelsin.

keLebek dedi ki...

böle yap böyle
öv
böyle hepimizi istifaya zorla olur mu
minnoşum.sanki hepimizin bileğinde bir altın bilezik.bir sanat bir bişiy.
(:
hayırla.uğurla.yenilikler..
çok güzel olucak hissediyorumm.
kolay gelsin canımcım

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Fotoğraf dersi karşılığı, alçı zımparası yaparıımmmm:)

uygarimizlahayat dedi ki...

Hayırlısı olsun inşallahhhh, Allah bizede gönlümüzde yatanı nasip etsin, sevgiler...

olmadık işler peşinde dedi ki...

:)) N'OLDU BİTTİ Mİ TÜKKAN İŞLERİ??? MERAKTAYIZ YAHU:))

öykününannesi dedi ki...

oipciğimmm, aslında yarım yamalak bitti sayılır.
çekimlere başladım yoğun biçimde :)
du 1-2 güne temelli oturmağa gelicem blog alemine :)

日月神教-向左使 dedi ki...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛