23 Mayıs 2010 Pazar

Adım adım...

İkea'yı çok seviyoruz.
"Aaa ne pahalı" , "Aaa ne ucuz" diye diye geziyoruz.
Şaşırtıcı tasarımlar, ve bazen uçuk, bazen uygun fiyatlar.
Bence herkesin zevkine uygun birşeyler var orda.
Amma reklam yaptım bee :))
Ürün teslim katında, böyle kumaş pantolonlu, gömlekli adamları
alışveriş arabaları tepesinde slalom yaparak kayarken görebilirsiniz mesela.
Yatak bölümünde 'lütfen uzanıp deneyiniz' yazdığından, yine bu abiyi kıvırcık saçlı bi ablayla uzanırken görebilirsiniz :)
Kendini olaya kaptıran kıvırcık ablanın çantasını, öyle yolun ortasına bi başına terkedilmiş görebilirsiniz.
Demin slalom yapan gömlekli abinin, kasada 3 araba doldurduklarını farkettiğinde kaçan keyfini hissedebilirsiniz :)


Neyse,
Efenim,cicilerimi alıp geldim.
Demonte ekibi full kapasite çalıştı ve masam, koltuğum, sehpam vs. hazırlandı.



Öyküş babama çıraklık yaptı.
Canım annem, catering'imizi sağladı. Karnımızı doyurdu. Herkez, kendi ilgi alanına göre birşeylerle ilgilendi tabii.
Öykü'nün de sigarayla derdi olduğundan,
elindeki afişi en nadide köşeye asma derdindeydi...



E yavaş yavaş şekillenmeye başladı.
Hiç kapıyı çekip çıkasım yok.
Oturup seyredesim var...
Ps. Güzel dilekleriniz için çok çok teşekkür ederim canım arkadaşlarım.
Sizle paylaştıkça daha bir heyecanla çalışıyorum...


19 yorum:

ozlem dedi ki...

hayırlı, uğurlu olsun. eğlencesi başlardaki gibi hep daim olsun inşallah ;)

benden, bizden... dedi ki...

hayırlı olsun Tuğçecim her şey çooook güzel olacak...

İLKAY dedi ki...

hayırlı olsun...
bak ben bile heyecan oldum...
alla alla bana ne oluyorsa:)

Adsız dedi ki...

hayırlı olsun da.. o çiçekli masa nereden? halk açıklama bekliyor :)

ENERJİ dedi ki...

Hayırlısı olsun.Kolay gelsin:))Sevgiler:))

tuğçeadaş dedi ki...

Özlemcim, aminnn...

Nesli, inşallah canım.Sagool...

İlkay, heycenlandınmı hakkaten. ne güzel hihii:)))


Adsız, İkeaaa evimizin herşeyiii :) O kadar reklamı boşunamı yaptık şekerim ;))

Enerji, saol canım.sevgiler...

Adsız dedi ki...

evet, reklamlar etkisini gösterdi ve çiçekli masanın cazibesine kapılarak, postu okuduğumuzdan beri aranıyoruz. yine bulamayınca emin olmak için bir sorayım dedim.

OiP dedi ki...

ne iyi yapmışsın da kırmızıları seçmişsin:) hepsi çok yakışmış ve bravo ne çalışkan bir ailesiniz siz öyle:D))

svl dedi ki...

harikaa harikaa
çok güzell yaaa ,Nasıl da heyecanlı ...
2kupaya kahve koyup o kırmızı koltukta oturasım geldi :D

ceydabural dedi ki...

bunları ne zaman getirdiniz :) kapıdan baktım sabah çok ciciler

nilo dedi ki...

bayıldım ellerinize sağlık şekerim:D Birgün kahveni içmekte nasip olur inşallah:D

keLemek dedi ki...

uçan Serhat abi .
süper anane&dede (:
kuzuş minnoş Öyküş.nası boy atmış.yerim onu.
geldim gelicem sen bi otur yerleş.
sağ ayakla giricez stüdyoya.
hayırlısıylaa Minnoşum.
güzel güzel kazanla.bereketle inşallah.

Sen Gelince dedi ki...

Dünyanın en zevkli işidir bu di mi? Masaya bayıldım bu arada:)

Unknown dedi ki...

Çok çokkkk güzel günlerin olsun Tuğçeciğim...Allah bereketi hiç eksik etmesin yeni ofisinden...
Sevgiler

Bellek Kutusu dedi ki...

harika olmuş, keyifli işlere imza atarsın yeni ofisinde umarım:)

Burcu Çalışkan dedi ki...

bak yüksek enerjin renklere dwe yansımış kırmızılar çook güzel olmuş. orada çok güzel günlerin olsun canım

annesiningülü dedi ki...

yaa çok güzel olmuş :)

BoNbOn BuTiK ; dedi ki...

var ya bittim ben bittim!! valla sanki bacımmış gibi :) nasıl da gurur duyuyorum her yazdığınla...

helel olsun kadın sana beeeee!!!!!! :)))))

Zeynep'in Defne'si dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun. Zevkle döşenmiş bir ofis olmuş, eksiklerin en kısa zamanda hallolması dileğiyle :)