4 Kasım 2008 Salı

koptum biraz farkındayım...




Ne zamandır blogumu ihmal ettim.bu arada hiçmi bişey yapmadık.tabii ki yaptık...









Gökçeciimin doğum gününü kutladık mesela.canım kardeşim...
hem genç, hem güzel, hem komik, hemde (artık) bekar :) nice senelere...
Sooora beyimin doğumgününü kutladık... hemdeee 33 üncü. vay bee... 14 yıldır birlikteyiz...
çoook seviyorum...
Sooora 29 Ekim'de önce vatan cad. sonra boğaza cumhuriyet coşkusunu yaşamaya gittik.


Boğazdaki havai fişekleri muhteşem bir yerden seyrettik ama tam coşkuya dahil olduk diyemem. coşkulu kalabalık yerine, opera seyreder gibi duran sakin bir kalabalığın içinde kaldık.

Havai fişek gösterisi bitince benim gazımla bir alkış eyleminde bulunduk o kadar... heheee provakatör ben :))
Neyse nice coşkulu bayramlara...


0 yorum: