4 Kasım 2008 Salı

öykü'den haberler...

Öyküşkom canım kızım. Büyüdükçe nasılda arkadaş oluyo bize.
Akşamları artık 3 kişi muhabbet ediyoruz.
Gideceğimiz yerlere, yiyeceğimiz şeylere hepberaber karar veriyoruz.
Okulda arkadaşının tavsiye ettiği bir çizgi film cd sini isteyebiliyo mesela...
Ya da televizyonda gördüğü bir kadının güzelliğinden bahsedip elbisesini eleştirebiliyo..
Kendi kendine odasında şarkı mırıldanıyo...
Uykum geldi, yada acıktım diyo ( şükür :) bunları hiç duymayacağımı düşünüyodum )
Büyüyo yaani...
Ama yaşlanmak istemiyo. Çünkü insanlar yaşlanınca ölüyo.
5 yaş tribiymiş bu... Olurmuş bu yaşlarda ölücem, ölüceksiniz korkusu..
Anlatmaya çalışıyorum, gerçekçi olmaya çalışıyorum. Herkes bi sebepten ölebilir diye...
Trafik kazalarını, yaşlılığı, hastalığı anlatmaya çalışıyorum ama gerçekten bunu anayıp kabullenemiyo.Ağlıyo, üzülüyo... Kıyamıyorum hiç...
Geçiştirmeye başladım. Doğru diildir heralde ama çaresiz bir durum.
'Aaaa bak bebeğin üşümüş gel giydirelim' falan geçiştiriyorum şimdilik...
Hayırlısı...

Ps. Geçen sabah rüyasında ne gördüğünü sordum. Cevap:
- Uydurursam yalan söylemiş olurum dimii ?
:)) Görmemiş heralde bişey.Ama anlatmak ta istiyo...
Meleğim...



0 yorum: