14 Ocak 2009 Çarşamba

sayin koçaslanli sobasını kurdu :))

Efeniiim Sayin Koçaslanli kafasına koydu ve yaptı
Stüdyosuna sobasını kurdu :)
Misafir ağırladı, kestaneler yaptı, bi kurdeleli açılış yapmadığı kaldı :)
İşin ilginci dükkana kim girse, hasretle sobaya ellerini uzattı
eski anılarını anlattı, hattaa eminim bi kısmı evine soba kurmaya bile kalkmıştır....


..... ve gelelim yeni maceramıza:
yılbaşında Öyküşe gelen inşaat setinin başına geçtik ailecek
gerçekten harika bi şey,
minicik tuğlalar var, küçük bir kapta harç karıyosun (o da hazır toz, suyla karıştıryosun)
mala'sı bile orjinalinin minyatürü...
bayıldık geçtik başına
Maksat öykü eğlensin, öğrensin, el becerisi gelişsin dimi???
amaaaa tabii ki bizim bir Koçaslanlımiz var :))
beyim hemen harcını kardı
kafasında bir model belirledi başladı tuğla örmeye
öyküşüm sadece tuğla uzatıyo
çünkü babası dünyadan kopmuş tuğla örüyo...
derken...
yarıda sıkıldı tabii, öyle ince işlere gelemez
boncuk dizer gibi :)
daha ev yarım çatısı yok, "ben köpeğe klübe yapıcam" dedi :)
"ya ne klübesi, daha çatımız yok!"
"o zaman çitleri yapıcam"
"ya çatıyı yapsana öncee! çatısız ev mi olur?"
başladık biz didişmeye :)
o diyo ki düz teras olsun, ben diyorum çatı olsun,
sanki oturucaz evde :) "kapı içeri mi açılsın dışarı mı" tartışmasındayız:)
Öyküşün uykusu geldi tabii,
bizi masada bıraktı babasının köşesini kaptı tv başında keyif yaptı
bizde yarım yamalak yapabildiğimiz kadar yaptık
işte evimiz:
kapı dışarı açılıyo :)))


6 yorum:

PrimaRima dedi ki...

1-sobaya bayıldım ellerimi uzatasım geldi, bu arada stüdyo neredeydi sizin?
2-bu inşaat işini çok sevdim ben nerden bulundu alındı acaba desem ayıp olurmu?

cAg dedi ki...

Tuğçe, inşaatın temel atma törenide oldumu:) bayağı ciddi ciddi yapıyorsunuz,ben Ayça ile daha oyun hamuru mıncıklama dönemindeyim bakalım harça ve tuğla olayına ne zaman gelcem.Soba olayı süper de külleri kim temizliyo,çocukken annem bana temizletirdi zor ve meşakatli bi olayda ordan soriiim dedim
Öptüm

ENERJİ dedi ki...

Süperrr:)))

öykününannesi dedi ki...

primacım, stüdyo istanbul avcılar'da... inşaat işine bende bayıldım ve yetişkinlere bile alınabilir puzzle gibi bişey, ama yılbaşı hediyesi olarak geldi, bi öğreniyim sana yazarım...
çağlayancım, işe çok ciddi giriştik ama tam hakkını veremedik
bi dahakine kısmet...
hee bu arada inşaat itince suda bekletiyosun harç çözülüyo, sonra tekrar yapılabiliyo...
soba odun sobası, pisliği az oluyo sanırım hallediyolar bi şekilde :)
Enerji, teşekkür ederim, pozitiflerini almaya devam...

defneyleyasamak dedi ki...

yakında olsam da ben de ellerimi uzatıp ısıtsammm

PrimaRima dedi ki...

Avcılardamı?
Çok çok çok uzak bana :( yoksa Rimoş ile gelirdik yanınıza, valla ne zamandır onun stüdyo fotosu olsun istiyordum :(