26 Mart 2009 Perşembe

112 :/

Neden filmlerde gördüğümüz gibi değil?
911 aranır.Karşına çıkan kişi, kriz yönetimi ve insan psikolojisi ile ilgili uzman bilgisine sahip olduğu belli bir uslupla olayın detaylarını en acilinden alır ve hattakini sakinleştirir,telkin eder,umut verir...
Sabah, serviste öğrendim Muhsin Yazıcıoğlunun da içinde bulunduğu helikopterin haala bulunamadığını. Ve umutlarım tükendi.Onca saat hayatta kalmaları mümkün değil.İşe gelir gelmez NTV'yi açtık.İHA mhabirinin 112 ile görüşme kaydını verdiler.Buz gibi olduk hepimiz...
Fazla bişey yazmaya gerek yok,herşey ortada... Olamıyoruz bi türlü :(
Hava şartları çok kötü sis ve tipiden gözgözü görmüyo.Evet, ulaşmak,yer tespit etmek çok zor.Ama şu telefon konuşmasını sindiremiyorum bitürlü...
Acemiyiz çooook :(
Kaba-saba'yız, duygusuzuz ...

7 yorum:

herşeyden azıcık dedi ki...

Valla bende takip ediyorum ama benimde umudum yok ne yazıkki.Giderler binaların bodrumundaki silahları bulurlar uçaklarla nokta vuruş yapıp imha ederler,dağın tepesinde açık arazideki insanları bulamazlar .112 konuşmalarına ise hiç bişey demiyorum:((

Adsız dedi ki...

ÇOK ÇALIŞMAMIZ LAZIM ÇOOOKK

meltem dedi ki...

aaa benim 112 konuşmalarından haberim hemen izlicem..
biz biraz geriden gitmiyoruz sanırım geriye gidiyoruz :(

Adsız dedi ki...

Söyleyecek söz yok. Ne söylense boş.

tuğçeadaş dedi ki...

malesef arkadaşlar...

ÇAğ dedi ki...

Tuğçeee duyunca çok üzüldüm çoook, Türkiye burası adam gibi olamıyoruz,her şey eksik, neden işini doğru dürüst yapamayan insan kitlesi çok büyük bir dilim, görev bilinci yok, önce paraya bakılıyor ne kadar maaş alınıyor, sonra aldığım maaş kadar iş, sistem bozuk:(
Öptüüüm

Adsız dedi ki...

hiç bi işi hakkıyla yapamıyoruz bencede. katılıyorum.