12 Mart 2009 Perşembe

+18 :))




dikkat bu yazı alkol, sigara ve cinsellik içeriyo :))
ara ara yapalım bunu, dün akşamki gibi...
plansız programsız, aniden 2 lüfer alalım,
"yinemi güzeliz ,yinemi çiçek" eşliğinde kadeh tokuşturalım,
biraz dedikodu yapalım, karı-koca yapılan dedikodunun tadını çıkaralım:)
13 sene önce yazılmış, 13 senedir ellenmemiş mektupları okuyalım
13 sene önce yazılmış , bidaha da yazma girişiminde bile bulunulmamış şiirlerimizi okuyalım, şaşıralım "benmi yazmışım, vay beeee" , kendimizi övelim, şımaralım....
"yine yakmış yar mektubun ucunu" asker mektuplarından 18 ayın askerlik için çok olduğuna karar verelim :)
beraber biriktirebildiğimiz ilk ve son paranın hesap cüzdanını bulup , sıfırların çokluğundan parayıda çok sanalım "amma çok paramız varmış haaaa" diyip, kendimizi kandıralım...
gene 13 yıl önce kurutulmuş bir gül'ün hikayesini merak edelim, "keşke yazsaymışım bi yerlere" diyelim...
biriktirilen telefon kartları, sinema biletleri, rengarenk mektup zarflarıyla çocukluğumuza dönelim....
Şebnem Ferah'ın "Gel Ey Seher"iyle yanak yanağa dansedelim, acemi tango figürleriyle abajura çarpalım çok gülelim, çok eğlenelim................
yapalım ara sıra, bazı bazı, genellikle sık sık :)
bizi 'içelim, içelim' diye gaza getirip sonra misafirim var diyen Nilgün ablamıza verdiği gazdan dolayı teşekkür edelim :)
ps: tam da "şerefe" arifesinde, ananesinde kalan öyküş telefon etti, babasını istedi ve tamda zamanında babasına okulda öğrendiği içki ve sigaranın zararları, kalbi yorduğu, insanı yaşlandırdığı konusunda uzuuun bi brifing verdi.Babasıda tamam kızım ben içmiyim bari vaadinde bulundu... lütfen çocuklarımızı kandırmayalım !

11 yorum:

defneyleyasamak dedi ki...

yamaç gelir hoş gelir, ley ley lümülümü ley :)))

tuğçeadaş dedi ki...

yamaç ne ayol :))
tren diilmiydi o ?

tuğçeadaş dedi ki...

hahaaaa alemsin....
yamaç,doğaç,topaç gelemez tatlım :))
korkuttunuz adamı 'delirme' falan diye...
'öykü'müzle durmak yok yola devam :)))

herşeyden azıcık dedi ki...

Oh keyfiniz daim olsun.Eskiden bizde yapardıkta ilk hamileliğimde bütün içkilerde tiksinmiş olduğum için artık yapmıyoruz.Ayık kafaylada çekilmiyor:))

Adsız dedi ki...

ay ne romantiiiik:)) pek hoş. hep böyle mutlu olun...

Adsız dedi ki...

bana bak oykunun annnesı sen cok oluyosun ama :))

kızımı hıoc kandırmadım kandırmam da ancak spontane bı cevap tı ve
unutmakı sen replık werdın boyle de dıye
delii :)

Primarima dedi ki...

haha :) valla çok güzel oluyor biz ayda bir yapıveriyoruz ...ama bizde alkol tek taraflı oluyor ben nefret ettiğim için...bir bardak şarap içsem yamuluyorum valla.

Adsız dedi ki...

neden şu ana kadar hiç mi hiç sarhoş olmağımı sordum kendime,illaha bebekler olduktan sonra mı kafama DANKK edecekti,ee öyle oldu,şimdi şu süt olayı bitsede sarhoş olsam tastamam..
Sevgiler.

http://ikizbebeklerim.blogspot.com/

tuğçeadaş dedi ki...

aaa ben bu yorumları niye görmemişimkiiii...cık cık cık!

herşeyden azıcık,bütün içkilerden tiksinmiş olamazsın yaa,biyerlerde vardır damağına uygun ;)

zehra, teşekkürler,inşallah...

serocuuum,canımsın canım ;))

primacım,içmeden uymakta güzel.

ikizlerin anneciği,RTÜK kapatıcak beni vallaa sonunda,ahlaka aykırı hareket etmekten,kışkırtmaktan :)))

İLKAY dedi ki...

Aaaay demek geldi içimden okurken. Saçımı başımı yolmak,sinir sinir oflamak poflamak... En son ne zaman böyle bir şey yaptığımı hatırlamadığımı farkettim ve nasılda özlediğimi...

Küçük hatırlatma için teşekkür ederim.

Şimdi oğlumu doğurup sütten kesince ilk iş olarak yapacağım dedim en spontanından, en başbaşasından dedim kendi kendime... sonra bir hesapladım da senin bu konuda yeniden bir yazı yazman gerek. Çünküüüü bu en az 6 ay demek. Offf offf.

Bu arada ben de çoğu zaman kızıma yapma dediğim şeyleri ne kadar doğallıkla yaptığımı görüyorum ve yapma dediğim şeyleri aslında yapmakdan ne kadar çok keyif aldığımı. Ee bu çelişkiler zaten bitirir insanı. Ben bittim okeye dönmiycem:)

tuğçeadaş dedi ki...

İlkay, bunu herzaman yaparsın da o minicik tulumluları,patikli ayakları,emzikli suratları herzaman yapamıyosun :))
tadını çıkar.
miniğide merakla bekliyoruz ;)