9 Nisan 2009 Perşembe

Tema,ödül,teşekkür....

Efenim yeni tema kelebenkli. Çünkü malum bahar geldi.
Ben de "Bu haftayı bahçemizde çiçek ekerek geçirdik,blog yazamadım" demek isterdim, ama malesef arada bir camdan Veliefendi ormanını bi koklayıp, bi bahar dalı fotosu çekip,biraz kuşları dinleyip, bilgisayarın başına dönüyorum.
Baari sanal manzaramız bahar koksun dimi ama...

Blog yazmamızdaki amaçlarımız farklıdır elbet, ama içinde muhakkak biraz farkedilmek, paylaşmak, varolmak ve reaksiyon almak vardır sanıyorum.Beni farkeden ve reaksiyon veren, zaman ayırıp anılarımı paylaşan herkese çok çok teşekkür ediyorum.Sevgili http://yourfobiismyhobi.blogspot.com/ ve http://www.serbestnesirler.com/ ve http://nehirozturk.blogspot.com/ beni ödüllendirmişler.Bide sanal madalya taktim etmişler.
Bu saadet zincirinin kurallarına göre bende beğendiğim 3 bloğun linkini vericekmişim.Fakat görüldüğü üzre 'kestirme link vermek' konusunu henüz çözemeyen bu zayıf halka, böyle uzuuun http'li link verebiliyo.O yüzden ödüllere gönülden teşekkürlerimi ileterek en sevdiğim blogları şöyle arz ediciiim. Sayfamın sol alt köşesinde sevdiğim ve sürekli takip ettiğim blogların listesi var. Hepsine benden Smart Madalya gönderiyorum. Ve kimbilir henüz keşfedilmemiş ne yazılar, ne hayatlar, ne anılar okunmayı bekliyor diyorum...
Sevgileeeeer...


8 yorum:

meltem dedi ki...

filmi mutlaka izliycem teşekkürler
bencede hepimizin farlı ya da benzer sebebleri var blog yazarken bunları kendimiz çocuklarımız için olduğu kadar sevdiklerimiz için de yapıyoruz
yeni dostlar için evlatları olan ya da olmayanlar için
en güzeli de yazdıklarını okuyan izleyen birileri olduğunu bilmek
listede kendimi göremedim ama :(
sevgiler

tuğçeadaş dedi ki...

oops! meltemcim oraya eklemeyi unutmuşum yavv...ama benim 'izleyiciler'den tıklıyorum, izliyorum seni biliyosun ;)

keLemek dedi ki...

Yeni tema gerçekten şahane.İnsana bahar havasının kokusu bile hissettiren cinsten :)
güle güle kullanın (:

tuğçeadaş dedi ki...

kelebek, çok teşekkür ederim :)duygusal bi bağ oluştumu aranızda nik'inden ötürü ;))

Arya's Mommy and Daddy dedi ki...

Super olmus bu temaaa:))) Benim en kisa surede senden "nasil tema yapilir 101" dersi almam lazim askimmmm! Cok begendim, ellerine saglik.. Azimliyim, Bu sanirim becerip yollayabildigim ilk yorum olacak. Dolayisiyla minik Oykushumun daha cok fotosunu gormek istiyorum, kizima gostericemmmm:)

keLemek dedi ki...

hemde nasıl nasıl :)
demek istiyorum sadece.

Unknown dedi ki...

Ve Tuğçe hanım ödüle doymuyor ve bendende yeni temasına 10 puan alıyor!!

tuğçeadaş dedi ki...

hehe:))) engür,ben bu tavandaki egoyla yaşayamam.hemen yeryüzüne geri dönmem lazım :)))
çok teşekkür ederim sanada...