27 Haziran 2009 Cumartesi

ünlü mü? kapris mi? yok öyle bişey....

Gerçekten yok!
Bir haftada 22 ünlüyle görüştüm ordan biliyorum ehehee:))
Biraz dedikodu yapalım hadi :)
Sadece ve sadece 1 tanesi az kapris, az kompleks, az tedirginlik içirerisindeydi.
Tülin Şahin...

Sezen Cumhur Önal...
Çok zorlandı, çok tekrar yaptı. Söyleyeceği 2 cümlelik anonsu, 
anca biz odadan çıkıp kamerayla başbaşa kalınca yapabildi.
Ama çok yaşlanmıştı ve birkaç gecedir uykusuz oldmak gibi bir mazereti vardı...
Selçuk Alagöz...
Haftanın 7 gecesi canlı performans! "vay bee" dedim. Vazgeçilmez olmak böyle bişey heralde...
Müthiş bir ev, sarışın fıstık bir hanım,
Ajda Pekkanın hediyesi 2 iran kedisi "patates" ve "şaka"...
Müthiş muhabbet...
Rıdvan Dilmen...
Bence hiperaktif. Hop geldim, hadi, napıyoruz, hop, dedi, güldü, oturdu, kalktı...
ışık hızı.bittimi şimdiiii :))
Onur Şan...
Seda Sayan'ın kocası. Önyargımdan utandım.
O kadar kibar, içten, samimi, neşeli,olgun...
... ve sesi nefis.
Nuri Alço...
Hımmm valla gazozdan sonrasını hatırlamıyorum hahaaa:)))
Memati...
yakışıklı, karizmatik, çok samimi, karısına aşık...
iki lafından birinde karısından ve 8 aylık kızları "Balım"dan bahsediyor.
Müthiş hayran kitlesi var...
7'den 77'ye lafının hakkını verdi. Röportaj boyunca çoluk-çocuk, amca-teyze tebrik etti...
Melih Görgün...
İTÜ'de öğretim görevlisiymiş. Şoşırdımmmmm :)
Ürkek, tedirgin, beybi feys :))
İsmail Türüt...
Biri Türüt'ü durdursuuuuun...
60 dakkalık kaset bitti laf bitmedi :))
Ama karpuz nefisti. O anlattı biz karpuz yedik :)))

İlker Yasin...
Çok az söyleştik. Ama sesinin tınısı çok güzel.
Ne anlatsa dinlenir...
Hakan Aysev...
Fırça yedik :)) Adama ne öneride bulunsak, "ben zaten onu yaptım" dedi:))
Yaani nası bi eksik fizibiliteydi o !
En sonunda itiraf ettik. Biz sizi magazin forever'dan tanıyoruz ehehee:))
Ebru Akel...
O bu kadar zayıfsa, ben Çağla Şikeli hastaneye yatırıp tedavi ettirelim derim :)
Özge Özder...
Dudaktan Kalbe'nin Cavidan'ı...
Kurtlar Vadisi seyreden bayanlardan olduğumdan Memati uzuun uzuun sohbet ettik.
Ama Cavidan'ı hiçbilmiyorum kiiii :))
Neyse ki mesajımızı aldık. Sohbeti kısa tuttuk...
Amaaa Ero abi bitanesiiin.... 

10 yorum:

keLebek dedi ki...

ne dolu dolu hafta olmuş yahu...=)
nasıl koşturmuşsunuz belli tuuçi ablam.
melih görgünün sesi süper ama değil mi?
ayrıca onur şan'a çay olayını tekrar mı düşünsek ne :D:D:D
memati zaten topraağım..karizması yeter =P
ebru akelde kısa diye biliyorum ama =))
erol abiye giderken kola takılacak bir adet kelebek vardır efenim.
ünsüz halim garip gelmesin ama sana :D:D:D:D:D
alışınca bünye o kadar ünlüye (:
öperim=)

öykününannesi dedi ki...

hahaaa:)) kelebekim, bir gün 8 kişiyle görüştükten sonra akşam kankimle buluşucaktım. o da söyledi aynı şeyi. ben seni kesmem şimdi diye :)) yok beni şöhret şımartmadı canım :)) benim starlarım ünsüzler ;)
ayrıca kolum kelebeki bekler. öperiiiim...

funda dedi ki...

valla kısa metraj magazin izlemiş kadar oldum :)

meltem dedi ki...

TUĞÇEEEEEEECİİİM ASİSTANA İHTİYACIN VARMI ACABA?? BENİ DE AL YANINA LÜFEEEN:)
TÜLİN ŞAHİNİ ÇOK BEĞENİYORUM NE YALAN SÖYLİİM
O NASIL SAÇLARDIR ÖYLE ALLAHIM!!

ÇİLLİ BEGONYA dedi ki...

SELAMLAR***
BEN ÇİLLİ KIZ BLOGUMU YENİ AÇTIMM 1 HAFTA BİLE OLMADI UMARIMM TANISIR BİRBİRİMİZİ ZİYARET EDERİZZ...

öykününannesi dedi ki...

fundacım, öperiiim...

meltemcim, tülinin saçlar orjinal diilmiş. çünkü habire uğraştı ve nemlenince kıvırcıklanıyo dedi.sanırım orjinali kıvırcık gibi :)

çilli begonya, hayırlı olsun.tabi görüşürüz :)

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

ne güzel günler geçiriyorsun maşallah !... karadenizli olarak ismail türüt'e güldüm =) senin yerinde olmak süper olurdu ... yok mu bir iş yanında bize de ayarlasana , az maaş çok iş yani, zevki yeter :)

Prima Rima dedi ki...

Erol abi bir tane sende şahanesin Tuğçe!

enne dedi ki...

Süper zevkli bir iş yapıyorsun gibi görünüyor, ayrıca bu kişilerle ilgili senin yorumlarını okumak da ayrı güzel. İstek sanatçı yapabiliyor muyuz? :))

asya selda dedi ki...

kuşum ben kaçırdım heralde
sen tjk den transfermi oldun:):)
atlarda güzeldi ama bunlarla vakit geçirmekte ayrı güzeldir:)

sevgiler