8 Temmuz 2009 Çarşamba

bu ne miskinlik...

Bi gittim, gelemedim işte...
Sanki bir boşluk var gibiydi.
Sanki bir çerçevem var ama içine koyacak fotoğraf bulamıyormuşum gibi...
Bir arkadaş var aranacak, ama telefon numarasını unutmuşum gibi...
Severek seyrettiğim bir filmin sonunu beğenmemişim gibi...
Bir haber bekleyip, bir türlü alamıyormuşum gibi...
Haalaa da tam geçmiş değil bu his. Haala bi haber bekliyorum sanki...
O haberle neşelenicem, canlanıcam, renklenicem sanki...
"Sanki" rekoru kırdım sanki :)

Oysaki ne ilkler yaşadı Öykü bu hafta...
Hadise'nin konserine gitti. Genç kız sanki :)
İlk balığına çıktı. Dedesinin "Öykü" isimli teknesiyle.
Tek iğneli oltasıyla her attığında dolu çekti. Bayıldı. Saatlerce ses çıkarmadan balık tuttu.
40 yıllık balıkçı sanki :)
Dayısıyla Lunaparka gitti ve ilk kez Gondol'a bindi. Hemde üstüste 2 kere...
Sanki ilk kez binmiyormuş gibi...
Bizi aradılar telefonla. Dayısı Öykü'den daha çok eğleniyodu sanki :)

İşyerime geldi Cumartesi. Bütün gün birlikteydik. 
"Sıkılır mı?" endişelerimiz, akşam 18.30 olduğunda 
ve biz haala eğlenmeyi bitiremediğimzde buhar olmuştu...
At'a bindi, ahırları gezdi, parkta oynadı, köpek gezdirdi, kumruları haşlanmış mısırla besledi.



Çook keyfi yerinde Öyküşün....
.... de ben neden koca kış beklediğim yazı offf'layarak geçiriyorum onu anlamıyorum.
Gezme-tozma, eğlence, buluşma vs planları beynimde havada uçuşuyo da
neden icraata geçme isteğim yok çözemiyorum...
Şu her ay hevesle beklenen malum menapoz teyze durumlarımı acaba???
...e öyleyse uzattı biraz!

Neyse... Hadi koy bişeylerde neşemizi bulalım :))

Canım tuğbacım, kelebekim söyledi koştum baktım ebelemişsin beni.
Şu hüzün bulutlarını üfüriyim öyle yazayım hı?
Gerçi bu haleti ruhiyede daha yaratıcı itiraf.com'lar çıkabilir.
Ama ben bi sakinliyim, kendi kendimi fazla madara etmiyim :)

Pazar günü benim rüzgargülüme bi kelebek konucak.
"Beeeelki üstümüzden bir kuş geçeeeer" he kelebekim ;)

9 yorum:

keLebek dedi ki...

ben söyleyeyim mii cicim,hep sıcaktan hep..nem bide bizi böyle yapıyor (:

öyküş yavrukuş artık..uçuyorda uçuyor..tam yemelik tam(:

ve evet pazar (:
mutlaka geçiçek kuşlar ..tüm
yaza ait olmayanlar püüufff diyeceğiz.(kahve bahane sohbet şahane olucak :))
oleyyyy..

*itirafları da beklemiyor değiliz tabiiii
öpücükler öpüücükler (:

meltem dedi ki...

bu ruh hali bana çok tanıdık geldi sanki:)
silkelenmemiz lazım artık bencede
ayrıca "öyküüüüüüü hastayım sana ve gülüşüne" bu öyküyeydi tuğçecim:)

asya selda dedi ki...

bizde siziözledik sankiii

yakın dostumuzmuş gib:)

asya selda dedi ki...

evet ya bu ne miskinlik :)
günaydınnnnnnnnnnnnnnnnnnn

herşeyden azıcık dedi ki...

Yaww sizede yaranılmıyor bahar dediniz bahar geçti şimdide yaz geldi onada bişey buldunuz hergün işe o kadar yoldan gelirsen olacağı bu zaten işinin dibinde oturacaksın ben bunu bilir bunu söylerim:))Öykü ise süper maşaallah diyelim nazar değmesin:))Tam üzerinden atarsın sonbahar gelir bu böyle sürer gider:)))

Prima Rima dedi ki...

Normal normal...hepimiz öyleyiz.
Öykünün yukarı bakan fotografına bayıldım:)

Gökyüzünün ömRü dedi ki...

büyük buluşma pazar demek :)
kelebekimle iyi eğlenceler size tuğçe ablacım...Birbirinizi öpün benim için özellikle öyküyü ikiniz birden öpün en kocamanından...

Arya's Mommy and Daddy dedi ki...

Bence sen bizim gelis haberimizi bekliyosun bitanecim :) Az kaldi sabret vericem haberi kismetse, ugrasiyoruz:)

öykününannesi dedi ki...

kelebekiim, kahve hariç bilimum içeceği içtik yaaa:))

meltemcim, öyküştende size sevgiler öpücükler o zaman ;)

seldacım, bizde özledik sizi asyamın videolarını :)

fundacım, oluyo işte arada bi memnuniyetsiz dünya hali durumları...

ebrucum, bende bayıldım o fotoya.Ahırın çatısına yuva yapmış kumrulara bakıyor orda...

Gökyüzünün Ömrü, seninle de tanıştık bu vesileyle.Anlattı senide... Kelebekin pek sevgili arkadaşı senide bekleriz bigün ;)

Ahhh roozz, sen bana o haberi bi verseeen....