15 Temmuz 2009 Çarşamba

Dr. Tuğçe....


Hani 23 Nisan'da çocukları oturturlar ya Başbakan'ın Kaymakam'ın vs koltuğuna...
Bende öyle oldum işte :)
Dr. oldum...
Doktorlar gibi giyindim. Başıma bone, ayağıma sabo...
Doktorların odasında ameliyat saatini bekledim.
Diğer doktorlar seminerleri 
ve ne olduğunu anlayamadığım bi dilde yeni komplikasyonları :) konuşurken, ben de Nikon'umun camını falan parlattım :)
Sohbette ettik tabii meslektaşlarımla
- Nikon D300 mü o?
- Evet
- Seri çekimi var dimi
- Evet
:)))
Yaaani... Pek sohbet sayılmaz tabii, ama olsun ben o havayı teneffüs ettim 
"harbi prof"larla iki çift laf ettim :)
Sonra hemşire ameliyathaneye davet etti.
Epudural sezeryan müthiş bişeydi.
Tansiyonumun 6-4 dolaylarına düşeceğini tahmin etmiştim 
ama pürdikkat gözlerimi ayıramadan kat kat kesim işlemini, 
bebeğin anne karnından çıkışını,
kordon bağının kesilişini,
bebişin anneyle buluşmasını denklanşörümün sesi eşliğinde izledim...
duygusal kimlik ben, gözlerim sulanır buğulanır fotoğrafı netleyemem, anı kaçırırım diye endişelenirken,
o giysiyi giymenin ve o odada oturmanın verdiği cesaretle herhalde soğukkanlı bir doktor edasında hem kendi işimi yaptım, 
hem henüz tanıştığmız annenin elini tutup "iyimisin? bebiş çok tatlı" telkininde bulundum :)
Güzel bir iş oldu. Karşılığında para aldığım ilk doğum işim oldu.
Çok zevk aldım. Bayıldım...
Kartonlar kestim, biçtim, yapıştırdım, süsledim... El yapımı bir albüm yaptım.
Bugün teslim ettim. Biraz önce çok güzel sözler duydum telefonda.
Çok güzel bir teşekkür maili aldım.Bu işi çok sevdim.
En çokta o odayı :)
Fotoğraflar photo by tuğçe de



20 yorum:

Adsız dedi ki...

bebişe hoşgeldin diyorum :)
fotoğraflara baktım her an çok özel ve çok güzel...
Ellerine sağlık tuğçe ablacım valla zor o anı böyle güzel karelemek...

Adsız dedi ki...

ben o doğum kesilerini görseydim doğuramazdım bi daha. sende pek bi etki yaratmamış anlaşılan :P

Bir Yastıkta dedi ki...

tebrikler çok güzel fotoğraflar bende düşünnürdüm hep acaba heyecanlanmazlar mı fotoğrafçılar diye

Primarima dedi ki...

Güzele herşey yakısır derler ya hani valla doktorda olsan yakışırmıs ben onu gördum:)

herşeyden azıcık dedi ki...

e bir kahve ısmarlarsın artık:)) Bu arada Zeytinburnunda binicilik kursu varmı benimkiler çok istiyor sevgiler.

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

bu kadar mı güzel anlatılır bir doğum...
ellerinize yüreğinize sağlık...

tuğçeadaş dedi ki...

gökyüzünün ömrü, kaptırıyorum kendimi bi bilsen sanki film çekiyorum.bunlar çok özet tabii.albüm 60 fotoğraflık bişe...

özlem, az bişey yarattı sanki :))

bir yastıkta, yoook... girmeden evvell evet ama ameliyat esnasında hiç heyecanlanmadım.hani sanatçılar sahneye çıkınca bütün heyecanları dinermiş ya ondan :)))

ebrucum, nasıl şımardım şimdii :)

funda,kahve mi? ayıbettin :) kurs yok güzelim ama istediğin zaman konuşalım getir bindiririz...

elçin,çok teşekkür ederiiim :)

İkizBebek dedi ki...

bende istiyordum,bebişlerimin doğum fotoları olsun,ama tabii hastaneye gecenin bir yarısı acilen götürüldüm :)

keLemek dedi ki...

Yakışmış efendim
mavilerde yakışmış :)
ne süperdir o ana şahit olmak birde ölümsüzleştirmek.süper albüm ama balım eline sağlık (:

Gül Uslu dedi ki...

tuğçe hanım fotoğraflarınıza bayılıyorum..çok güzeller..el yapımı albümünüz de çok güzel..tarif verebilir misiniz ;)
sevgiler..

tuğçeadaş dedi ki...

gül hanım, çok teşekkür ederim. keşke aşama aşama çekseydim albüm yapımını.gerçekten çok güzel oldu ama :)bir minyatürünü yapmayı planlıyorum o zaman inşallah...

funda dedi ki...

harika resimlerdi.. bayıldım hatta bir tane doğurasım geldi senin de fotograflayasın..

pembecikolata dedi ki...

Selam Tuğçe Hanım;
Demek sizde artık bir doğum fotoğrafçısı oldunuz hayırlı olsun:)Düzenlediğimiz anne bebek çocuk ürünleri fuarında katılımcımız olan Şengül Pallı sayesinde bu işle tanışmıştım...
Tebrikler...Başarılar:)

svl dedi ki...

Tuğcecim harika bir olaya tanıklık etmişsin resimler süper bayıldım.Senin gibi profesyonel birinden tabiki harika resimler cıkmış hiç sasırmadım.Olurda bende hamıle kalırsam ,dogum vaktım gelirse bende seni çağırabilirmiyim :D
çünkü kendini fotografcı sanan eşimin başarılı olacagını sanmıyorum:)tabiki heyecandan :D

tuğçeadaş dedi ki...

funda, doğursanaaa:))

pembe çikolata, teşekkürler. Şengül Pallı aynı zamanda hemşire bildiğim kadarıyla.Ve ilk bu işin yapan ya da yapanlardan...

sevalcim, sen beni çağır. Adamcağız baba olmanın heyecanını yaşasın.Fotoğrafçılığını bi günlüğüne bir kenara bıraksın ;))

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Çok güzel bir duygu olsa gerek! Çok da güzel bir iş:)

SiL BaştaN dedi ki...

Toslumbağa daki güzel yorumunuza tşk. ederim. Yaşama yalnız geldik ve yalnız gideceğiz, sanırım buda hep merkezi bize çeviriyor değil mi.

Sevgilerimle, öyküye kocamanından öpücükler...

Arya's Mommy and Daddy dedi ki...

Canimmmm, cok yakismis cok.. kiskanmadim dersem yalan olur.. Aryacigin dogumunu cekemedin cunku:(( Simdi sirf bu yuzden bi tane daha dogurmak istiyorum..:))))))))

Arya's Mommy and Daddy dedi ki...

Minige de hosgeldin dunyaya diyorum tabii :))

aysema dedi ki...

Harika... Özellikle "el tutma olayı" hep yapılmalı, çok işe yarıyor. Doktorlar ameliyattan önce hastanın,hamilenin elini tutsunlar. İnsan insana...

Fotolar çok güzel...