18 Ağustos 2009 Salı

A4'ümü beklerken...


A4'üm gelmedi henüz...
E o zaman "hadi koy neşeli bişeyler de havamızı bulalım" ;)
20. yılımızda 40'lı yaşlarda olucaz.
O zaman kafamız böyle bir tantanayı götürecek mi acaba?

















37 yorum:

Deniz dedi ki...

Harikaymış :) Nice 10'lara..Gümüş yıl mı oluyor şimdi sizinki?

Elçin dedi ki...

Herşey ve siz harika görünüyorsunuz, neice 10 senelere:)
Bursa! dan Sevgilere
Elçin

beetlejuice dedi ki...

Hani birçok ortak noktamız çıkmıştı ya askerlik konusunda, beylerin adı da aynı çıktı:) Hayırdır inşallah:)
Nice senelere, umarım 50. yılınızda da dişsiz dişsiz şarkılar söylersiniz birlikte:)

funda dedi ki...

ne güzelsiniz siz... nice 10 lu yıllar ...

çınar dedi ki...

fotolar süper, partide süpermiş. şu karokeden bende almıak istiyorum. şu heyecansız kasaba hayatımıza heyecan katalım bakalım.

Bulunur Hint Kumaşı dedi ki...

Ohh! budur işte! Vur patlasın çal oynasın!

öykününannesi dedi ki...

Deniz, gümüş oluyo dimii :))

Elçin, çok teşekkür ederiiz. Eşimin memleketine bizden de sevgiler...

beetlejuice, aaa şakaa :) Hadi bakalım size de 10-20-30 yıllar olsuun ;)

fundacım, saol canım taze öğretmenim :)

çınar,kasabamı dediiin! bende kasaba isteriiim...

bulunur hint kumaşı, adını her gördüğümde kikirdiyorum :) nası güzel bir nik :)

herşeyden azıcık dedi ki...

Yavrum yavrum bardak kesmedimi şişeyi diktin:))Kurtlumuydu kıs Tuğçe onlar:))İyiki evlenmişsiniz iyiki Öyküş olmuş nice 10 senelere inşallah.

öykününannesi dedi ki...

hahaa çatlak kurtluydu tabiii :))
10 yıl bu , böyle içiriyo işte!
Senin de 10 değilmiydi yahuu??? 9 mu yoksa??

asya selda dedi ki...

süper ya tekkelimeyle süper:)
maşalah maşallah kaşıyın bir yerlerinizi noooolur:)

GeCe dedi ki...

nice 10 lara bende istiyorum özel birşeyler çok güzel geçmiş ayrıntılara bayıldım

svl dedi ki...

::D NEFİS harika gözüküyorsunuz yaaa dicek bişey bulmıyorum ki....

funda dedi ki...

nice 10 senelere nicelerine hem de sağlıkla huzurla kafa götüren çılgın kutlamalarla :)))
en önemlisi kıvırcık kuzunuzla :)))

öykününannesi dedi ki...

seldaa, kaşıdım :)))

GECE, 10 yaa 10! kutlamadan olmaaaz ;)

sevalcim,öperiiim :)

fundacım, çok sağol.O bizim herşeyimiz...

Çiğdemmm dedi ki...

tek kelime ile harika gözüküyor buradan ;) Nasarr değmesin ..

Tekilanın öyle kafaya dikildiği foto var ya işte o benim favorim !!

Davetiye,duvaklar her şey öyle güsell ve özenli duruyor ki tebrik ederim..

Ben de tekrar gelinlik giyip dağıtmak istiyordum ama sadece duvak da çok hoş hani ;))

öykününannesi dedi ki...

Çiğdemm, çok teşekkür ederiiim :)
bende seviyorum o fotoyu. "dibini sıyırma" anı :))

ozℓєм dedi ki...

fotolara bakarken ben bile eğlendim. niceeee çılgın senelere :)

NAZ'LI HAYAT dedi ki...

ya süpersinizzz....
bizde 16.temmuzda 10.senemizi devirdik..
bende mikrofon istiyorummmm :))))

daha nice uzun ömürlü mutlu yıllar dilerim size :):)

çınar dedi ki...

dün kolay bir yemek yaptım fırında tavuk-pilav...
asıl perşembe ağır misafir var ne yapsamlardayım.

SiL BaştaN dedi ki...

Ne güzel bir gece ne güzel bir parti ne güzel bir yıldönümü... Daha nice nice uzun yıllara inş. Nazar değmesin maşallah...

Duvaklar da pek hoş hani süper bir fikir... ;)

Sevgilerimle çok uzunnnn mutluluk dolu bir hayat diliyorum...

Nilsu'nun annesi dedi ki...

Tuğçe'cim daha nice onlara:) Süpersiniz valla... Hep böyle kalın:)

Gökyüzünün ömRü dedi ki...

tek kelimeyle harikasınız tuğçe abla...
Bayıldım nasıl şeker olmuşsun beyazlar içinde...
Nice mutlu huzurlu sağlık dolu senelere hep böyle neşeyle girin inşallah...
Çok kocaman sevgiler öyküye de öpücükler...

keLebek dedi ki...

ben bu kareleri biliyorum onceden
papuclara bak yaa
=)
caniiim
20.yil donumunde bende 33 olcam
orda olcam =)

öykününannesi dedi ki...

özlem, çok teşekkür ederiiiz :)

Nazlı hayat, bimukabele o zaman sizede...

çınarcım, tekrar söyliyim "denenmiş, beğenilmiş" bişeyler olsun ;)

Sil baştan, çok teşekkür ederim güzel dileklerin için...

Nilsu'nun annesi, sağol canım inşallah...

Gökyüzünün Ömrü, saol canım, sevgiler öpücükler sana...

kelebekiiiim, inşallaah.
33'mü olucan??? Hadi yaa! O zaman evli ve çocuklu olursun muhtemelen :))

İLKAY dedi ki...

Bu ne hoş bir 10. yıl eğlencesi... Hadi bizde 10 olalım dedim içimden hani parti icabına sanki illa 10 gerekmiş gibi...
Nice 10 lara ama bence siz yaşdan bağımsız daha nice güzel kutlamalar yaparsınız bu gidişle...
:)

herşeyden azıcık dedi ki...

Biz 13 ü devirdik kıdemliyiz sizden:))

pumpkin dedi ki...

harika olmuş.. nice 10 senelere.. duvak, tekila, bilekteki kurdela süper.. kıskandım.. bende istiyorum ..sevgiler

Anne İş'te dedi ki...

Tekrar nice on'lar görün Tuğçe'cim:)) bayıldım,bakarken eğlendim...Hele o ayaktaki ayakkabı,bilekteki tül yok mu ;sen ,siz hep gülün e mi:))

kocaman öptüm seni

herşeyden azıcık dedi ki...

Tuğçecan ödülün var nede uğrada al emi.

meltem dedi ki...

KOCAMAN KOCAMAAAAAAN MAŞALLAAAAAH!!!

çınar dedi ki...

nerelerdesin...
yeni yaz bekliyoruz yoğunmusun yoksa...bu arada diğer sitenden fotolarına baktım çok güzeller... bende foto çekmek istiyorum.:(

HaNdE... dedi ki...

e ben yapıştım yakana bırakmam :):)...daha fotoğraflarımı yorumlayacaksın:))..bir bloguma baksan..ne güzel olur:) Mim mi ne öyle bir şey varmış bende de oldu bir adet nurtopu...sana da birşeyler düştü tabii bu pastadan:) kabul olunursa sevinirim..:)

öykününannesi dedi ki...

İlkay,10 şart diil yahu :) biz çok eğlendiğimizden, şimdi her yıl ve her çiftinkini böyle kutlamaya karar verdik ;)

fundacım, maşşallah size!

pumpkin, teşekkürler.yapsana sendee ;)

dijllem, bende öptüm kocaman...

meltem, çook teşekkür ederiz canıım...

Çınar, çok yoğundum, geldim. teşekkür ederim. çekersin canım sende.biraz da ekipman işi bu fotoğrafçılık...

Handecim, sonunda oldu :))

e hali dedi ki...

süper bir organizasyon bundan 6 sene sonra ben de kopya çekicem inşallah :)

size de bu güzel çekirdek ailenizde bir ömür boyu mutluluklar dilerim :)

Sevgiler...

sardunya dedi ki...

Çıkmışsınız açık alınla 10 yılda her savaştan:))) Tebrikler!

Sardunya

Gökçesii dedi ki...

Hahaa sardunya'nın yorumuna bayıldım :))

Şimdi dikkatimi çeken bişey oldu kaaç gün sonra :)
Sizin bu emir kipi durumunu ne olacak ben onu merak ediyorum. Mikrofonu Kap!
Şarkını Söyle!
İçkini İç!

Eee bilmem hatırlarmısınız ama düğün davetiyenizde de "Serhat + Tuğçe Nikah Mutlaka Gidilecek!" yazıyordu ağustos ayının takvim yaprağında :)))

Zorundamıyız karrdeşim :)))) hehe şaka.

öykününannesi dedi ki...

e-hali, çok teşekkür güzel dileklerin için...

sardunya, kalplerimiz birmiş, bende çok mırıldandım o günlerde bu marşı :)

gökçesim,kopar beni :))))
hakkaten yaaa, bu rütbeli konuşmalar nerden çıkmış yahuu :))) nezaketten eser yok...