23 Ağustos 2010 Pazartesi

Naz'lı hayat...

Bayılırım misafir gibi olmayan misafire.
İlk kez görüşüyor olsak bile, yorgunsa kendini koltuğa atıp başını yastığa koyabilen,
"ayy biz tok geldik cicim, bişey yemiicez" , " yosun varsa ölllsem girmem!" demeyen :)
Arkadaş ayırmam tabii. Ama bize benzeyeni ayrı bi severim ne yalan söyliyim...
İşte böyle bir misafirimiz vardı pazar günü.
Her boş bıraktığımda bir site sakiniyle muhabbette bulduğum prezentabl bir Hande :),
bacak kadar boyuyla sitenin çocuklarını ele geçiren ve "Evet çocuklar şimdi bilmemne yapıyoruz" şeklinde öğretmen edalarında bir Naz :),
(3 yaşında olduğu söyleniyor ama bence 18'inden gün almış :)
ve benim beyim gibi zıpkın takımlarıyla yatıp kalkan bir Naz babası...
Bence blog aleminin en ilginç buluşması olmuştur bizimkisi.
Yalandan "merhaba, nays tu mit yu" resmiyeti bile yapmadan kendimizi denizde bulduk.
Babalar kocaman bir balıkla döndüler dalıştan alkışlar eşliğinde,
kızlar sitenin çocuklarıyla market dergisi sattılar ve ciddi para topladılar,
E biz de birbirimiz bulduk.
Karlı bir gün oldu hepimiz için :)
Deniz, güneş, kahve, evcilik, balık, maç, mangal, helva :)
İlk buluşma anca bu kadar nefis geçebilirdi ve bir pazara anca bu kadar şey sığabilirdi bence.
He söylemeyi unutmuşum; nays tu mit yu...
Tanıştığımıza çooookkk memnun oldum ;)














14 yorum:

burcu dedi ki...

hay ağzını öpüyüm tuğçe,ne güzel söylemişsin:)yosun varsa var kardeşim,gir işte deniz denizdir di mi ama?

Zeynep'in Evi dedi ki...

nefis bir gün geçirilmiş ne güzel, ben de hernekadar görmesem de biraraya geldiğimde kem küm demeden muhabbete girişiyorum:)
son fotoğraf hele..bayıldım..

nehirineylemleri dedi ki...

Ne güzel! İmrendim doğrusu:)

çınar dedi ki...

ohhh ne kadar güzel bir gün geçirmişsiniz bende istiyorummm. bu arada blog böyle bir şey işteeee.

svl dedi ki...

çook güzel olmuşş çok.Ohhh diyorum öpüyorum handeyide ,senide..
(Bende bi cocuk yapayım bari:)

annesiningülü dedi ki...

hah bayıldığım insanlardan ikisi bir araya gelmiş... çatladımmı? evet çok hemde :(
üstelik geçerken b.çekmece'den bir el etseydiniz kopar gelirdik kızla :D

Burcu Çalışkan dedi ki...

bak kıskandım şimdi, o tatlı kadınla tanışmış biri olarak seninde aynı frekansta olduğuna bir kez tanık olduğumdan, bende bendeeee diyorum :))

Adsız dedi ki...

daim olsun dostluğunuz.. birbirinizi bulduğunuz için çok şanslısınız.. :))

tuğçeadaş dedi ki...

burcu, :))) sadece kıyılarda var. bize gelseneee :)

zeynep,sen de prezentablsın desene ;)

nehirineylemleri, katıl bizee ;)

çınarcım, uzaksın iştee, yoksa 50 kere :(

sevalcim, yapmasına yap bayılırız da çocuksuzda gelebilirsin yaani :) biz sepetledik onları zaten :))

Baharcııım, vallaa kulaklarını çınlattık :) Bi dahakine beraber o zaman ;)

Burcuu, yol biraz uzak ama üşenmeyin gelin diyorum ;)

Sevginin g'si, teşekkür ederiiiz :)

benden, bizden... dedi ki...

ben yosuna basamam ama beni de aranıza alın :))))))

Burcu Çalışkan dedi ki...

:)))

tuğçeadaş dedi ki...

nesliiii, olmaaaaz :))) yosunsuz marmara'mı olur :))

HaNdE... dedi ki...

birincisi tuuçeyii hiç sevmedim :) hiç benzeşmiyoruz ..bu kadar negatiflik olamaz...bböööyyyy...ppüüfff yani..hiç eğlenmedim, bütün gün somurtuk oturdum, salıncak çok rahatsızdı...vejeteryan olmama rağmen bana zorla et yedirdi, bir de bir kaynanası var ki amanın kaçın :) yalan söölüyo... sevmedi o da beni :)

bi de nesliiii, burada bari çık aradan beee:))) ooofff :) düş yalamdan beee :)

NiLaY dedi ki...

sanal dünyada insanların sanal olmadığının en güzel kanıtı işte :) harika bir olmuş sizin için, bizede gülümsemesi gelmiş :) sevgiler..