16 Ağustos 2010 Pazartesi

benim çocuğum yapmazz! :P

İlk kazamız diyebilirim.
7 yaşına kadar diz sıyrıkları haricinde hiç vukuatı olmadı Öyküşün.
Annesi kılıklı...
32 yaşıma kadar düştüğüm sayılıdır. Kırık çıkık yok.
Sakarlığım dillere destan, ama vukuat sıfır.
Cuma gecesi, iki siteyi birbirinden ayıran dikenli tellerin sivri yeri
muzur gençlik arasından Öyküşün koltuk altını seçerek girmiş.
Önce haberi geldi "Tuğçe teyze Öykünün kolu kanıyoooo", sonra sesi ve en son arkadaş ordusu eşliğinde Öykü.
Ve arkasından hale, jale bütün mahalle bizim evdeydik.
Malum yazlıktayız. Anane, babanne, dede, teyze, hala bütün sülale öncelikli olarak,
sonra 2. derece akrabalar ve site halkı...
Anane iz peşinde "bizim çocuğumuz yapmaz! nası oldu? kim yaptırdı? birimi itti? anlatın..."
Çocuklar sorguya çekilirken, babamın sesi ensemde yankılanır
- kızım sabunla yıka çocuğun kolunuu!
- baba bi bak, dikiş gerekiyosa hemen götürelim.
- gerek yok, yıka sen!
- peki...
banyoya girer mahalleli :)
yara sabunla yıkanır, yakın gözlükler takılır, yelpazeler açılır ve hızır acil ecza deposu site sakininin herbirinin elinde bir merhem vardır.
İşte en zoru budur. Kimseyi kırmadan, birini seçmeli sürmelidir :)
Sana uzanan birsürü el vardır. Birinde pamuk, birinde batticon, birinde sprey ilaç, birinde merhem, diğerinde merhem, diğerinde merhem...
Ve sonra gaipten bir ses "hadi biz çıkalım, sakinlesin biraz çocuk" der... :)
Anbele anne kafayı toplar, ilaçları inceler, pansumanı yapar, kucak terapisinden sonra çocuğu binbir nasihatle siteye geri salar.
Takip eden günler, anane ve babanne sıkça birbirlerine şunu söyler
"bizim çocuğumuz yapmaz! biri söylemiştir, ayartmıştır" :)
ps: canım blog arkadaşlarım, twitten attığınız geçmişolsun mesajları için tekrar çok teşekkür ederim. çocuk işte düşe kalka büyüycek. ama bizim çocuğumuz yapmazz hehee....

19 yorum:

Primarima dedi ki...

Bir kerede buradan geçmiş olsun diyelim ...çocukluğum geldi aklıma.Böyle şeylerde ucundan kıyısından olucak ki ilerde anlatıcak hatta gülecek muzur birşeyler olsun.Mesela minicik iken 1,70 lik duvardan yere çakıldığımi ağız burun dağıldığımı bilirim :)) şimdi hatırlar hatırlar gülerim.

tuğçeadaş dedi ki...

Ebrucum saol canım :)
1,70 yüksekmiş beee nasıl gülüyosun :)))

Zeynep'in Evi dedi ki...

ben en çok belki de anne babanın müdahale etmeyeceği durumlara büyüklerin hiiii vahhh acıdı mı diye müdahalesne sinir olurum:)

Anne İş'te dedi ki...

yapmaz..kimsenin çocuğu yapmaz:)))okulunun demir çubuklarından atlarken taktırdım eteği....Vıjt,vıjt...oldu mu apaçi etek;annem paralayacak..Dedim ki Oktay yaptı(adı çıkmış 10!a inmez 9'a)ne bileyim gideceğiz Oktay'a:(( gittik;babaanne ne desin;Oktay İst.da:)))) 1 hafta sokak yasağı ve bir sürü yaygara:))

OiP dedi ki...

çok geçmiş olsun Öykü'ye... ben ayarttım, atla dedim, bişi olmaz. macera böyle yaşanır, gerçek çocuk böyle olunur dedim:)) üfledim öptüm yarasını da:))

bahriye-krm dedi ki...

çok geçmiş olsun güzel öyküye...o da nazar boncuğu olmuş :))

tuğçeadaş dedi ki...

Zeynep, dış mudahaleler olayın siddetini arttiriyor :)

dijlem, hahaay nasi yakalaniyo yalan ama :)))

OIP, bana bak kirmizi pelerinliii, anane yakalamasun seni :))

bahriye-kerem, cok tesekkur ederiz sevgiler...

Adsız dedi ki...

bende çok sakarım ama senin kadar şanslı değilim hep kazalara maruz kalırım:)
canım öyküme tekrar geçmiş olsun...
sizede tabi..

Adsız dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun...Böyle durumlarda nasıl bir anda kalabalıklaşır ortalık,nasıl her kafadan bir ses çıkar ama.
Gerçi bir çoğu gerçekten yardım etmek ister.Bu da güzel birşey.
Çevrenizde bir sürü seveniniz var ,ne güzel...:)))

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Çok geçmiş olsun onlara bişeycik olmasın da. Ben de fanusta büyütülmüştüm tek çocuk olaraktan.Çok özenirdim arkadaşlarımın dizlerindeki kabuklara çocukluk işte:)

çınar dedi ki...

çok geçmiş olsun tekrar geçmiş sanırım. allah korusun...

HaNdE... dedi ki...

hadi be!!! hay allahım ya...çok ama çok geçmiş olsun canımcım.hafta sonusu öperim geçer :))

bir de tuğçe TEYZEEE olayında ki sıfat dikkat çekiyor :):)

tuğçeadaş dedi ki...

seldacım, teşekkür ederim öptüm çok :)

Özüm, gerçekten öyle. Bakma sen işi şakası yazdıklarım. Yoksa hepsi sağolsunlar bi faydaları olsun diye çabaladılar...

Kaymaklı kadayıf, yalancıktan yarabandı takarmıydın sende Öyküş gibi :))

çınarcııım, çok teşekkür...

Handeee, haftasonu görüceksin,bildiğin TEYZEyim ben :)))

annesiningülü dedi ki...

oy oy oy kuzuya, size, site halkına çok çok geçmiş olsun :)
iyi sakinliğini korumuşsun ben ıhh ıhh daha çok yaygara yapardım

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun öpelim geçsin ;)

tuğçeadaş dedi ki...

Baharcım, maşallah pek sakindim ben. kendimden beklemiyodum böyle bir performans :)

Rabiacım, saol canımm...

Sen Gelince dedi ki...

Çok geçmiş olsun Öykü'cüğe... Umarım ben yazarken geçmiştir bile...

tuğçeadaş dedi ki...

Özlemciiim, geçti geçti :) teşekkür ederiz, öptüm senii...

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun çooooookk.O yapmamıştır birileri yaptırtmıştır elbet :D