10 Şubat 2009 Salı

doktor korkuyorum :))

sevgili blog, benim beyin maceralarından kızımınkilere hiç fırsat kalmıyo yav....
kızım uslu uslu piyano kursuna yazıldı;
si do do do do- si do do do yaani gu vak vak vak - gu vak vak vak çalışırken oldukça normal gözüküyo gözüme...
pazartesileri gidiyo 45 dakka piyano çalıyo, ve ben kızımın ilerde bize evimizde piyano resitalleri verdiğini falan hayal ediyorum :) hayali bile yetiyo... (piyanoyu nereye koyucaksak? yemek masasını atmak lazım, mutfakta yeriz napalım:)
öyküşte herşey yolunda gidiyo yaanii...
..... ama beyimin tabiki yeni fikirleri var.
aslında pek yeni sayılmaz. 8 sene önce ben dövmemi yaptırdığımdan beri o da ister.
yaz başları başlayıp, yaz sonları biten bir "dövme yaptırcam! ne yaptıriim?" anketimiz var :)
genel istek, şöyle yılanlı, ejderhalı bişeyler üzerine :))) hay allaaaaam......
benimki küçücük bi kelebek :)
o, taaa omzundan başlayan koluna gelip, dirseğe doğru ilerleyen bi figür peşinde....
okey! bişey dediğim yok. yaptırsın, severim ben...
ilk kez yaz başını beklemeden dövme anketimiz başladı.
bende boş bulunup bir öneride bulundum :))
dedimki: "hayatım, madem dövme yaptırıcan, ruhunuda yakalaman lazım. öyle akşam işten gelip, elinde kumanda 'elveda rumeli' senin, 'canım ailem' benim dizi izlemenin yanında, arada 1-2 konser, sergi, maceralı yolculuk falan lazım"
eeee diyiverdim işte bi kere, yapcak bişey yok!
haftaya perşembeye Hayal Kahvesi-Hayko Cepkin daveti düşüverdi mailime. Beyimden :))
pek rocker olmadığımdan Hayko? Cepkin? diyince,
hemen en kolay ikna yolu "sende foto çekersin" devreye girdi...
Ben istedim, ruhu yakala dedim :)
seve seve giderim de, şu Cepkin'i 2 şarkıdan fazla tanımam lazım önce...
Şimdi ofiste kulağımda kulaklık,dinliyorum,
hoş valla:
"Kimin evindeyim, elimde bir kırık bitik şişe

İçindeydi canım, kendim kırıp unuttum gizlice

Kimler aldıysa bulup sakın geri getirmeyin

Beni kimler sorduysa 'sizi görüp, gülüp gitti' deyin"


6 yorum:

defneyleyasamak dedi ki...

aaa şahane, sizinle zıplasak mı biz de? :)

tuğçeadaş dedi ki...

hadiiii...
http://www.hayalkahvesibeyoglu.com/tr-TR/EventDetails.aspx?RecID=453

Primarima dedi ki...

Peki söylerse eğer şunu benim için dinle:)


Ne eğri ne doğruu gücüm kalmadı ellerimden ucdu biri almadı...yüce dağlar aştım yine olmadı :)

Aslında müzik olarak iyidirde ses ehh diyelim.Sevecekmisin acaba çok merak ediyorum.

ÇAğ dedi ki...

Tuğçecim, dövme olayı bağımlılıktır genelde bir taneyle yetinilmez.İstediğinden başlasın bence sonra diğerleri gelir.Hayko ağır kaçmış,önce bi Şebnem Ferah ile başlasaydınız, sende dinlerdin...
Öptüüüm

ÇAğ dedi ki...

Tuğçecim, Tuhaf Huylarıma bıraktığın mesajla sobelendin, bu sefer taktik yaptım Sobeeeee hehehehe hadi bakalım nedir Tuhaf Huyların yani takıntıların? Yaz kontrol etcem.
Öptüm

Adsız dedi ki...

efendım
aslında olaylar bundan taaa 15
-16 sene onceyı ısaret edıyo
evden kacıp statta sabahladıgımız metallıca konserı
taksmde o bar senın bu bar benım gezdıgımız rock konserlerı...
ee herzaman rakı balık yapacak degılız yaa
kım bılır belkıde hatunum hayatın bana unutturdugu o ruhu tetıkledı farkında degıl...
umarım hoslanır :)

bu arada program tam olarak burda

http://www.babylon.com.tr/ProgramDetay.aspx?ID=2062


tugba al sevgılını de gelın hadiiiğğğğhhhhhhhh